loading...
نمکستون
پری بازدید : 158 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (2)

هیچ وقت گول ظاهر کسی رو نخورید!

یک نفر گول ظاهر من رو خورد، الان من دیگه گول ظاهر ندارم !

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

دختر خالم 4 سالشه برای تولدش لباس عروس پوشیده

باباش بهش میگه :چه عروس خوشگلی شدی عزیزم

دخترخالم زود گفت :من عروسم ؟ پس مانی کجاست ؟ داماد نداشته باشیم !؟

بعد از 3 ساعت تجزیه و تحلیل و پرسش از مامانش فهمیدم منظورش پسر همسایشونه که 21 سالشه!؟

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

سلطان غم ، لو باتری !!!

 

*  *  *  نظر یادتون نره  *  *  *

 

فارسی: دوست دارم

انگلیسی: آی لاو یو

فرانسوی: ژ تم

اسپانیایی: ته آمُ

ایتالیایی: تی آمُ

آلمانی:ایش لیبه دیش

و بالاخره ...

 

دخترونه: بولولو مولی گوجی بوچ بوچ !!! نیشخند

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

دیشب به بابا گفتم میخوام برم سمت گیاهخواری ... نظرت چیه ؟!

برگشت گفت آفرین دختـــــــــــرم خیلی هم خوبه مگه تو چیت از بـز کمتره ؟؟؟ خنثی

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

از شیطان میپرسن چیکار می کنی ؟

میگه: سه روز در هفته تو امریکا و اروپا درس میدم

میگن: خب بقیه روزا کجایی ؟

میگه: میام ایران ! کلاس دارم، دارم ادامه تحصیل میدم !!!

 

*  *  *  نظر یادتون نره  *  *  *

 

یارو اومد از هواپیما پیاده بشه شلوارش افتاد زود کشیدش بالا و داد زد

کجاست اون زنه که گفت کمربنداتونو باز کنین !!!

همینو میخواستی ؟!

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

یه روز عدد 5 همه اعداد رو دعوت میکنه خونه اش ، واسه پارتی

به جز عدد 8 !

0 1 2 3 4 5 6 7 ...9

آخه اصلاً خوشش نمیومده ازش

وسط پارتی میبینه عدد 8 داره قر میده و میرقصه

جلو میره و یکی میخوابونه بیخ گوشش و میگه:

حیوون اینجا چیکار میکنی ؟  من که تو رو دعوت نکردم !

عدد 8 میزنه زیر گریه و میگه:

.
.
.

بخدا من عدد 0 هستم

دستمال بستم کمرم واستون "حبیبی النور العینی" برقصم..!

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

دوستم گوشی جدید خریده بهم پیامک زده اگه گفتی من کیم ؟ خنثی

 

*  *  *  نظر یادتون نره  *  *  *

 

زوج جوانی کنار ساحل نشسته بودند ، آقاهه میپرسه :

عزیزم من اولین عشق تو هستم ؟

خانومه میگه : آره عزیزم البته که هستی

ولی نمیدونم چرا همتون همین سوال تکراری رو ازم میپرسین !!!

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

پسر : ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﮐﺠﺎﯾﯽ؟

ﺩﺧﺘﺮ : ﻭﺍﺍﺍااﯼ ﺧﺴﺘﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﻡ ﺍﺗﺎﻕ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ، ﻧﻔﺲ ﺗﻮ ﮐﺠﺎﯾﯽ ؟

ﭘﺴﺮ :ﻣﻦ ﭘﺎﺭﮎ، پشت ﺳﺮﺗﻢ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﻭﻝ ﮐﻦ

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

میگن تو جهنم یه جایی هست که خودتون میرید میبینید !!!

من که میرم بهشت !!! زبان

 

*  *  *  نظر یادتون نره  *  *  *

 

قلب دخترا مثل قبرستون می مونه هر کی به اونجا پا میذاره دیگه نمیتونه برگرده

اما قلب پسرا :

مثل هتل 5 ستاره است معلوم نیست کی میاد کی میره !!!

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

از تو حرکت

از زمونه چاله چوله ،دست انداز ، پیچ خطرناک و احتمال ریزش کوه !!!

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

یکی از ترسناک ترین چیزا اینه که
.
.
.

دست بکشی رو جیبت !
ولی قلمبگی گوشیت رو حس نکنی تعجب

حتی مورد سکته ناقص هم داشتیم !!!

 

*  *  *  نظر یادتون نره  *  *  *

 

اس ام اس جدید ایرانسل:

مشترک گرامی

بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات قهر میکنم

یک بار با همراه اول بهم خیانت کردی

بسه دیگه ، تحملشو ندارم !!!

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

دختره با دوست پسرش دعواش میشه ، برمیگرده به پسره میگه خفه شو !

پسره تا دو روز اس خالی میداد

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

بعضی دخترا اصلا گریه نمیکنن حتی اگر شکست عشقی بخورن

نه اینکه دل سنگ باشن نه

ریمل گروونه !!!

 

*  *  *  نظر یادتون نره  *  *  *

 

فکر میکنم خدا منو از خاک حاصلخیز آفریده باشه !

شب ریشمو میزنم ، صبح ته ریــش تحویل میگیرم !!!

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

همیشه آرزوم بوده بغلت کنم نوازشت کنم

ولی مامانم میگه ببعی ها شپش دارن !!! از خود راضی

 

*  *  *  نمکستون   *  *  *

 

از خـدا يـه گل خواسـتــم، خدا بـه مـن يـه بـاغ داد

من از خدا يه درخت خواستم، خدا به من يه جنگل داد

میترسم از خدا تو رو بخوام خدا بهم یک گله گوساله بده !!!

 

 

چشمک  *  نظر یادتون نره  *  چشمک  *

 

برچسب ها جک , لطیفه , طنز , خنده , جالب , بانمک ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط خانم گل در تاریخ 1392/08/04 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی . نیاز به معرفی کننده نیست از همون جا که گفتم عضو شی درسته .فقط از همون مسیر برو.ببخشید من این چند روز سرم شلوغه ولی حتما عضو میشم تو سایتت

این نظر توسط خانم گل در تاریخ 1392/07/27 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

سلام تو کدوم قسمت باید عضو بشم؟
پاسخ : سلام
در ستون سمت راست وبلاگ در قسمت لینک دوستان
روی لینک : ایران مارکت سنتر . کلیک کنید
به صفحه عضویت هدایت خواهید شد.
با تشکر و سپاس ، موفق باشید .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 874
  • بازدید کلی : 6,477